10.000 FT FELETTI INGYENES KISZÁLLÍTÁS, MAGYARORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉN!
Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben

GYIK

Ahhoz hogy vásároljak, mindenképpen szükséges regisztrálnom?

A vásárlás nem regisztrációhoz kötött, a rendelés véglegesítésénél szabadon eldöntheted, hogy létrehozol egy fiókot vagy regisztráció nélkül adod le a megrendelésed. Azonban minden vásárlás után hűségponttal ajándékozunk meg, amelyet csak regisztráció esetén tudsz felhasználni, a következő vásárásod alkalmával.

Csak akkor gyűjthetek pontokat, ha fiókkal rendelkezem?

Igen, a pontgyűjtéshez és a felhasználásukhoz szükséges a regisztráció. A regisztrációt megteheted a rendelés véglegesítésénél.

Mennyi pontot kapok vásárlásaim után?

Minden egyes terméknél láthatod, hogy hány pontot kapsz a megrendelést követően. 

Hogyan történik a pontok beszámítása a kosár végösszegénél?

1 pont = 1 Ft, tehát ha összegyűjtöttél 2000 pontot, akkor 2000 Ft kerül levonásra a végösszegnél.

Hol tudok bejelentkezni a fiókomba, hol ellenőrizhetem mennyi pontom van?

Ha már rendelkezel fiókkal, a kosár véglegesítétésnél a bejelentkezést követően, a "Hűségprogram" almenüben megjelennek pontjaid.

Ha egyéni kupon kóddal rendelkezem, hol tudom beváltani?

A rendelés leadásánál, a megfelelő helyre tudod beírni a kupon kódját, amelyet felhasználsz az adott rendeléshez. A hűségpontok és a kuponok együtt nem használhatóak.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás minden megrendelésre ingyenes, Magyarország egész területén.

Hogyan történik a kiszállítás?

A GLS munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között kézbesíti a csomagokat, és a kiszállítás napján sms-ben valamint e-mailen keresztül értesít a kiszállítás pontos időponjáról. Az értesítés tartalmazza a kiszállítási idősávot, valamint megadják a kiszállítást végző futár telefonszámát.

Mi történik ha nem tudom átvenni a csomagom a kiszállítás napján?

Ha megadott napon nem tudod átvenni a csomagot, a GLS az azt követő munkanapon újra megkisérli a csomag kiszállítását.

Van lehetőség személyes átvételre?

Nincs lehetőség a termékek személyes átvételére.

Hogyan fizethetem ki a megrendelésem?

1. Online bankártyás fizetés:  webáruházunkban K&H online bankkártyás fizetési rendszer működik, amelyről bővebben itt olvashatsz.

2. Az utánvétes fizetés esetén, a GLS futár részére kell kifizetni az összeget készpénzben vagy a futárnál lévő bankkártya terminálon keresztül.

Mit csináljak ha nem lett jó a méret, vagy egyéb okból szeretném visszaküldeni a terméket?

Amennyiben a termék valamilyen okból nem felel meg az elvártnak, lehetőség van a visszaküldésére az alábbi feltételek teljesülésével:

  • A visszaküldés költsége téged, mint vásárlót terhel

  • A terméket az átvételtől számított 14 naptári napon belül küldheted vissza a webáruházunk részére

  • Kizárólag olyan terméket tudunk visszavenni, amely eredeti csomagolásában, eredeti cimkéjével, használat nyomai nélkül, sérülésmentesen kerül visszaküldésre.

  • Kérheted a termék árának visszatérítését, az általad megadott bankszámlára, amely a termék visszaérkezésétől számított 14 naptári napon belül kerül visszautalásra.

  • Méretprobléma esetén, kérheted annak cseréjét, a cserélendő méret megjelölésével. Ezt akkor tudjuk teljesíten, ha a kért méret még elérhető a webáruházban. Ebben az esetben téged nem terhel szállítási költség, mi küldjük részedre az új méretet és elhozzuk a régit.

A visszaküldési szándékod előzetesen szükséges jelezned a hello@spine.hu e-mail címre, a rendelés azonosítóval, vásárlás napjával, a termék megnevezésével és a bankszámlaszámmal, amelyre a visszatérítést kéred.

A visszaküldött terméket az alábbi címre várjuk:

Buczilla Eszter

1027 Budapest, Frankel Leó út 2-4. 1/10.

Honnan tudom hogy megfelelő lesz-e a méret?

Termékeink spanyol, olasz és francia gyártók által készülnek és esetenként eltérhetnek a szabványméretektől. Minden terméknél megadjuk a pontos méreteket, amely alapján ki tudod választani a számodra megfelelő méretet.

Ha nem megfeleő a méret, ki tudom cserélni?

Termékeink, terméktípustól függetlenül egy méretsorral, vagy egy méretben érhetőek el. Ezért rendelés előtt érdemes körültekintően meggyőződni a megfelelő méretről, mert limitált számú termékek lévén nem garantált a méretcsere.

 

Ha további kérdésed lenne, de a fentiekben nem találtál rá választ, akkor írj nekünk a hello@spine.hu e-mail címre és mindenben segítünk.

 

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérlek, próbálja újra.