Vásárlási információk
Bejelentkezés/ Regisztráció
A vásárlás nem regisztrációhoz kötött, a rendelés véglegesítésénél szabadon eldöntheted, hogy létrehozol egy fiókot vagy regisztráció nélkül adod le a megrendelésed. Azonban minden vásárlás után hűségponttal ajándékozunk meg, amelyet csak akkor tudsz beváltani a legközelebbi rendelésednél, ha regisztrálsz. A regisztrációt és fiókodba történő bejelentkezést is a rendelés véglegesítésénél tudod megtenni.
Pontgyűjtés
Minden egyes terméknél feltüntetjük hogy mennyi hűségpont jár hozzá. Az rendelésednél kapott pontokat, a következő vásárlásaidnál tudod beváltani, 1 pont = 1 Ft. Az összegyűjtött pontok készpénzre nem válthatóak, és más kedvezménnyel nem vonhatóak össze.
Kiszállítás
A szállítás díja 10.000 Ft alatti rendeléseknél 1.500 Ft, 10.000 Ft feletti rendeléseknél pedig ingyenes biztosítjuk számodra a kiszállítást.
A megrendeléseket, attól függően hogy raktáron van (2 munkanap) vagy közvetlenül külföldről érkezik be (5-10 munkanap) a GLS Hungary Kft. szállítja ki az általad megadott szállítási címre. A csomagok feladását követően, a futárszolgálat elküldi részedre a csomagszámot e-mailen, amelyen követni tudod a kiszállítás folyamatát, vagy át tudod ütemezni másik időpontra.
A GLS munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között kézbesíti a csomagokat, és a kiszállítás napján sms-ben valamint e-mailen keresztül értesít a kiszállítás pontos időponjáról. Az értesítés tartalmazza a kiszállítási idősávot, valamint megadják a kiszállítást végző futár telefonszámát.
Ha megadott napon nem tudod átvenni a csomagot, a GLS az azt követő munkanapon újra megkisérli a csomag kiszállítását.
Fizetés
Online bankártyás fizetés: webáruházunkban K&H online bankkártyás fizetési rendszer működik, amelyről bővebben itt olvashatsz.
Utánvétes fizetés: a GLS futár részére kell kifizetned az összeget készpénzben vagy a futárnál lévő bankkártya terminálon keresztül.
Méretezés
Termékeink spanyol, olasz, francia, ír és lengyel gyártó által készülnek és esetenként eltérhetnek a szabványméretektől. Minden terméknél megadjuk a pontos méreteket, amely alapján ki tudod választani a számodra megfelelő méretet.
Visszaküldés
Amennyiben a termék valamilyen okból nem felel meg az elvártnak, lehetőség van a visszaküldésére az alábbi feltételek teljesülésével:
A visszaküldés költsége téged, mint vásárlót terhel
Méretprobléma esetén, kérheted annak cseréjét, a cserélendő méret megjelölésével. Ezt akkor tudjuk teljesíteni, ha a kért méret még elérhető a webáruházban. Ebben az esetben téged nem terhel szállítási költség, mi küldjük részedre az új méretet és elhozzuk a régit.
A terméket az átvételtől számított 14 naptári napon belül küldheted vissza a webáruházunk részére
Kizárólag olyan terméket tudunk visszavenni, amely eredeti csomagolásában, eredeti cimkéjével, használat nyomai nélkül, sérülésmentesen kerül visszaküldésre.
A termék árát, a visszaküldés beérkezésétől számított 14 naptári napon belül visszautaljuk a bankszámla számodra
A visszaküldési szándékod előzetesen szükséges jelezned a hello@spine.hu e-mail címre, a rendelés azonosítóval, vásárlás napjával, a termék megnevezésével és a bankszámlaszámmal, amelyre a visszatérítést kéred.
Ezt követően visszaigazoljuk a visszaküldési igényedet, és az alábbi címre tudod elküldeni részünkre a csomagot:
Buczilla Eszter
1036 Budapest, Lajos utca 49/c. Fszt.4.
Tel: 06203704117